Kohti uutta vuotta 2021

Kohti uutta vuotta 2021

Edellisessä blogissa kerroin tulevasta liiketoiminnan kehittämisestä. Aloitamme uuden vuoden kehittämällä palveluita autohuollon ja autokorjauksen puolella. Tulemme uudistamaan toimintaa kohti uudenlaista toimintamallia. Myös autohuollossa tarvitaan uusia toimintatapoja ja digitaalisia ratkaisuja.

Tulemme aloittamaan autohuollossa uusien toimintatapojen suunnittelun. Kokonaisuus tullaan mylläämään läpi tulevan vuoden aikana ja kehittämään asiakaspalvelua.

Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys ovat liiketoiminnassa keskeistä. Haluamme panostaa asiakkaaseen ja luoda asiakkaalle lisäarvoa omassa liiketoiminnassamme.

Tulemme ottamaan asiakkaat mukaan myös kehitystyöhön. On tärkeää, että asiakkaat pääsevät myös vaikuttamaan uusien palvelujen kehittämiseen ja omiin tarpeisiin.

Lähdetään innolla vuoteen 2021!

Erica Svärd, Jyväskylän ammattikorkeakoulu